środa, 4 września 2013

 Hoi!

Nareszcie odzyskałam loptopa!! Był na urlopie w Polsce i u lekarza;p
Ostatnio duużo się u mnie dzieje... W pracy i w życiu prywatnym także.
Coś się kończy i coś się zaczyna.. Ostatnio gorzej sypiam ale mimo to w pracy z samego rana  pełna energii i chęci do pracy, co jest dziwne..
Dziś zostałam nazwana " workaholic ", Weronic is the best, I love her :D 
Tęsknię za moją przyjaciółką, która została w Polsce.. Mimo że tu mam naprawde super kumpele to jednak ona jest ta najlepszą!!! I love A. <3 
A teraz coś na mój ulubiony temat : Make up
Makijaż robiony standardowo w nocy:) nie wiem czemu ale to pora gdzie moja głowa najlepiej pracuje i ma miliony pomysłów na sekundę.  
 Kosmetyki których użyłam to:
- podkład Rimmel Wake Up odcień 100 ivory
- puder sypki Astor Mineral Match
- baza pod makijaż Hema 
- korektor Max Factor Mastertouch
- baza pod cienie Avon
- cienie z palety kolorów 180odcieni
- eyeliner Rimmel Glameyes odcień czarny
- eyeliner Catrice odcień złoty
- kredka   biała z Pierre Rene
- mascara Maybeline The Colossal  Volum'Express
- bronzer Gerard Binard 
- błyszczyk Levres Max 2 in 1


 I to by było na tyle. Do usłyszenia;**



przed rozplecieniem warkoczyków:)

Brak komentarzy: