środa, 19 lutego 2014

Walentynki!!

Witam i całuję gorąco!

   
      Ostatnio trochę tu mnie mało, ale niestety brak siły nawet trochę z winy lekkiego przeziębienia.
Jak wasze Walentynki? Moje były Wspaniałe! Spędziłam je z moją Kochaną Tatianą.
Wieczór był świetny, ale najlepsze co mnie spotkało to niespodziewane odwiedziny mojego najlepszego kumpla Darka! Byłam zaskoczona że przyjechał i na dodatek prezent był świetny!
Dziękuję stokroć ale głównie za same odwiedziny i jeszcze raz gorące uściski dla Ciebie
i dla Daniela. Cały dziś dzień spędzam w towarzystwie mojej Tatiany " Milujem T'a" to po słowacku "Kocham Cię. Jejku juz tydzień minął prawie od Walentynek a ja czuje jakby ich nie było.
Ten tydzień spokojny w pracy, mniej do zrobienia i prawdopodobnie długi weekend już dla mnie nadszedł. No ale cóż wszystko jest możliwe więc nie ciesze się z tego, że wolne.
   A dziś na blogu makijaż  wykonany kilka dni przed Walentynkami. Na ten dzień nie wykonywałam żadnego makijażu. Mam nadzieje ze będzie się podobał.

PS: Mały gość na drugim planie wkradł mi się hehe
Pozdrawiam M.






Brak komentarzy: