piątek, 11 października 2013

Hej!

      Dziś makijaż Jessicy  Coch, aktorki brazylijskich telenowel.
Jessica jak do tej pory grała negatywne bohaterki ale moją ulubioną postacią,
która zagrała była Gala z "Ukrytej miłości". Bardzo podoba mi się jak wyglądała,
piękne, długie, gęste loki o jakich ja zawsze marzyłam.
     Makijaż trochę wykonałam w mocniejszych odcieniach. Jessica w odcinkach
telenoweli miała bardziej podkreślone oczy czarna bądź ciemną brązową
konturówką, z której ja zrezygnowałam.
Nie znalazłam jej zdjęcia z tym makijażem, jaki próbowałam odtworzyć lecz
załączam kilka podobnych zdjęć, a na końcu moje wykonanie.
     Mam nadzieję że będzie się Wam podobać. To moje pierwsze odtwarzanie makijażu
i na pewno nie ostatnie. Może macie jakieś propozycje na wykonanie makijażu?
Z chęcią przyjmę wyzwanie jakie mi rzucicie.

PS:
     Na zdjęciu załączam także kosmetyki jakich użyłam.







                                                         i o to moje wykonanie:








                                                        i kosmetyki:




Pozdrawiam!

Brak komentarzy: