niedziela, 20 października 2013

zielono miiii!

Na drzewach już złota jesień, a zielono jest mi!
Już tydzień minął odkąd mnie przenieśli, pół roku minęło jak tu przyjechałam.
Ten czas tak szybko mija.. Ciekawe co się jeszcze wydarzy..
Makijaż na zielono wiosennie mimo ze jest do wiosny daleko:(
Tęsknie za moimi dziewczynami:( ale życie toczy się dalej.
Ostatnio mnie rozpiera energia mimo że po pracy zmęczona jestem,
to i tak mnie nosi jak to się mówi.

Makijaż wykonany dziś na szybkiego do zielonych szortów,
których nie widać  na zdjęciu niestety .


- baza pod makijaż Hema 
- korektor Essence Stay Natural 
- podkład Rimmel Wake Up odcień 100 ivory
- puder sypki Astor Mineral Match
- baza pod cienie Avon
- cienie z palety kolorów 180odcieni
- kredka biała z Pierre Rene 
- eyeliner Technic Colour czarny
- mascara Maybeline The Colossal  Volum'Express 
  i Golden Rose Cat Walk
 
 






Brak komentarzy: