niedziela, 30 marca 2014

Witam!

Na dzień dobry chciałabym Was  strasznie mocno przeprosić ze to że, nie pisze i nie dodaje nic tutaj
a tym bardziej na funpage'a na Facebooku. Nie ma jakoś ostatnio siła do tego.
Nie wiem czy dam radę nadrobić to w ostatnim czasie. Nie sądziłam, że blog potrzebuje tyle czasu zakładają co.
Ale ale jak go mam <całe szczęście udało mi się> to co jakiś czas będę to dodawać zdjęcia.
U Nas piękna pogoda słońce świeci, ciepło ale powiem szczerze wcale nie chce mi się ruszać z łóżka taki leń ze mnie się zrobił. Wybieram się do "Siostry" będziemy coś oglądać tzn. ostatnio fajny serial znalazła i ja obejrzałam tylko kawałek około 15 minut i powiem Wam ze bardzo interesujący jest jak później dowiem się jaki nosi tytuł to Wam wstawię linka w następnym poście.
Może akurat również i Wam przypadnie do gustu. To na tyle pisania.
Teraz czas najwyższy na makijaż. Zrobiłam go jakiś czas temu, bo ostatnio jak robię makijaż to nie mam czasu zrobić zdjęć albo tak jak na ostatnią imprezę używam tylko mascary i podkładu,
nic więcej. Mam nadzieję, że Wam się spodoba:)





                                                   
                    A tutaj dodałam kredkę żeby trochę dodać mu mocniejszego akcentu.



Brak komentarzy: