środa, 16 kwietnia 2014

Po raz pierwszy!

Dzień Dobry Wieczór!

Jak tam Wam minął dzień? U mnie strasznie ciężko w pracy.. Męczący dzień mam za sobą..
Ale jestem po pracy, siedzę przez telewizorem oglądając "Świat według Kiepskich".
Ferdek jest świetny uwielbiam go :D no ale wracamy do rzeczywistości i oto dziś na blogu znajdzie się moja pierwsza recenzja.  +

Avon Advance Techniques Daily Shine Dry and Serum (Serum na zniszczone końcówki)

Skład:  Skład: Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Alcohol Denat., Dimethicone, Phenoxyethanol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Parfum,Benzophenone-2, Panthenol, Phytantriol, Aqua, Propylene Glycol, Creatine, Laminaria Digitata Extract, Pelvetia Canaliculata Extract, Methylparaben, Propylparaben, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Coumarin, Hydroxycitronellal, Amyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde. 

Moja opinia:   Używam od jakiegoś czasu niestety narazie robię przerwę bo chce spróbować czegos nowego.  Jestem bardzo zadowolona z działania tego serum naprawdę jest reweklacyjne. Moje zniszczone końcówki już po kilku umyciach wyglądały całkiem inaczej. Nie było widać że włosy są przesuszone. Na początku używałam tylko na same końcówki ale później zaryzykowałam i zaczęłam nakładać nie tylko na same końce ale i stopniowo na całe włosy. I powiem Wam o dziwo nie obciążyły moich włosów co sprawiło, że doznałam szoku. Także polecam gorąco!


 Plusy:    + zapach, który wabi nawet facetów
               + bardzo wydajny, bo niewielka ilość wystarczy do aplikacji
               + po kilku aplikacjach widać rezultaty
               + bardzo bardzo wygodny w aplikacji
               + niska cena, gdyż można nawet zakupić na promocji w cenie do 13zł
               + nie obciąża wlosów
  
Minusy:   Znalazłam tylko jeden nie istotny w sumie, ale a mianowicie bardzo mały pojemnik
                 jedyne 30 ml.



A tutaj mam dla Was zdjęcia.    






              Pozdrawiam M.





 

Brak komentarzy: